onsdag 31 oktober 2012

Samtalstider

Nu är det hög tid att boka in en tid för ditt barns utvecklingssamtal. Samtalet är till för att du som förälder ska få en inblick i hur det går för just ditt barn i skolan. Vi får möjlighet att tillsammans planera för ditt barns utveckling och du som förälder har möjlighet att lyfta frågor som berör ditt barns skolgång. Samtalet är mycket viktigt och barnen ser oftast fram emot att få visa er föräldrar vad vi gör i skolan.
Innan samtalet får ni hem ett underlag med de skriftliga omdömena för ditt barn samt även några frågor. Jag vill att ni tillsammans läser igenom underlaget och svarar på frågorna. På så sätt är vi alla förberedda inför samtalet och kan lyfta det som känns viktigast just för er. Här nedan ser ni de tider som finns tillgängliga för samtal, varje samtal beräknas ta ca 30 min. Skicka ett mail till mig på anna.molin@zonline.se där du meddelar vilken tid som passar er bäst. Om ni har möjlighet får ni mer än gärna ange flera tider som kan passa. På så sätt är det lättare för mig att fördela tiderna så bra som möjligt. Får jag inte in några önskemål från er så tilldelar jag er den tid som finns ledig. Hör gärna av er om ni har några frågor eller funderingar!

Dessa tider finns tillgängliga:
torsdag 8/11     
kl 13:15
kl 14:00
kl 14:45
kl 15:30

fredag 9/11     
kl 7:30
kl 9:20

torsdag 15/11
kl 13:15
kl 14:00
kl 14:45
kl 15:30

fredag 16/11
kl 7:30
kl 9:20

måndag 19/11
kl 13:15
kl 14:00

torsdag 22/11
kl 13:15
kl 14:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar