söndag 11 januari 2015

Tack för mig och lite information

Jag tänkte uppdatera er lite om hur det ser ut nu den närmsta tiden för era barn på Mimergården.
Jag arbetar nu min sista vecka i klassen, vilket innebär att jag slutar på fredag 16/1.
Ny klasslärare blir Maria Litfeldt, hon har nu senast arbetat i Brunflo på Sörgårdsskolan. Maria var och hälsade på oss i klassen i fredags och presenterade sig för barnen. Hon kommer även att vara hos oss på fredag den här veckan. Men tyvärr så kan hon inte börja helt omgående i klassen så därför kommer Marcus vikariera i en vecka för henne innan hon börjar. Jag tror att det här blir en jättebra lösning för klassen och jag är övertygad om att Maria och barnen kommer trivas tillsammans.
Självklart är det med blandade känslor som jag väljer att sluta på Mimergården men jag hoppas att det blir bra för oss alla. Jag kommer självklart att sakna barnen jättemycket!
Tack för den här tiden som jag har fått äran att arbeta med era fantastiska barn, de är underbara!


Massor av kramar till er alla från Anna


Vecka 3
måndag: Idrott, skridskor
tisdag:
onsdag:
torsdag:
fredag: Bibliotek,
Anna arbetar sin sista dag. Maria kommer på besök.

Vecka 4
måndag: Idrott, skridskor
tisdag:
onsdag:
torsdag:
fredag: Bibliotek

Marcus är vikarie hela veckan!

26/1 Maria börjar arbeta i klassen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar